Αλέξανδρος
ο Μέγας
Alexander der Grosse
DIAGORAS
ΔΙΑΓΟΡΑΣ
ΒΙΒΛΙΟΠΩΛΕΙΟ
|
Οι απόψεις του Ύπατου
Συμβουλίου των Ελλήνων Εθνικών για
τα Χριστούγεννα.
Ανακοίνωση υπ'
αριθμ. 166, 04.01.2005
Σε οποιονδήποτε
φυσιολογικό (δηλαδή λογικό) και καλλιεργημένο
άνθρωπο προκαλούν πότε θυμηδία και
πότε αγανάκτηση οι συχνές - πυκνές λεηλασίες
δημοσιότητας που επιχειρεί ο
αμετροεπής αρχιεπίσκοπος Παρασκευαϊδης
- Χριστόδουλος, με την ευθύνη βεβαίως
αυτών που του προσφέρουν τόσο
απλόχερα το απαιτούμενο βήμα,
εμφανίζοντάς τον ως δήθεν σημαντικό
«παράγοντα» της καθημερινής νεοελληνικής
ζωής.
Λόγω της
συχνότητας και πυκνότητας αυτών των
καταβροχθίσεων δημοσιότητας, εμείς
βεβαίως αποφεύγουμε να σχολιάζουμε
τις κατά καιρούς απίθανες διακηρύξεις
αυτού του βουλημικού και ασυγκράτητου
ανθρώπου που με την ανοχή του πολιτικού
μας κόσμου κατ' επανάληψη απαιτεί
εμμέσως πλην σαφώς ακόμα και
συν-διαχείριση της εξουσίας. Ωστόσο,
κάποιες φορές υποχρεωνόμαστε να λύσουμε
αυτή την δύσκολη σιωπή όταν με θλίψη
βλέπουμε πως τελικά δεν υπάρχει κανείς
δημοσιογράφος ή διανοούμενος που να
τολμήσει να ορθώσει ένα στοιχειώδες
ανάστημα μπροστά σε αυτό το Αδιανόητο
που σχεδόν πλησιάζει πλέον να γίνει
υποχρεωτικό τμήμα της καθημερινής
ζωής μας.
Συρόμαστε λοιπόν
να ασχοληθούμε για μία ακόμη φορά με
τον κ. Παρασκευαϊδη - Χριστόδουλο με
αφορμή το τελευταίο του «ιερό» ξέσπασμα
κατά των. «μη ορθόδοξων» χριστουγεννιάτικων
εορτασμών, στο μέτρο μάλιστα που
σχεδόν κανείς δεν διανοήθηκε να τον
ξεφωνήσει για το απίθανο θράσος και
την απίθανη ανιστορικότητά του. Αν
δεν ξέρει λοιπόν (πράγμα για το
οποίο αμφιβάλλουμε), ας μάθει ο θρησκευτικός
αρχηγός του ενός τρίτου μόνον των
συμπολιτών μας (όπως αυτοί οι ίδιοι
προσφάτως καταμετρήθηκαν) τα παρακάτω
βασικά πράγματα:
1 .
Τα υποτιθέμενα «Χριστούγεννα» είναι
ψευδεπίγραφη και βέβηλη χριστιανική
επικάλυψη των πανάρχαιων δικών μας
(μη χριστιανικών, φυσικών και σχεδόν
παναθρώπινων) εορτασμών της 25ης Δεκεμβρίου,
όταν μετά από 3 νύκτες έπειτα από το
Χειμερινό Ηλιοστάσιο που ο ηλιακός
δίσκος «στέκει» ωσάν να είναι
«νεκρός και ακίνητος» ο Νέος Ήλιος
του ενιαυτού «γεννιέται ξανά» και
αρχίζει να ανέρχεται στο ουράνιο
στερέωμα. Οι χριστιανοί έθεσαν στην
συγκεκριμένη ημερομηνία την υποτιθέμενη
γέννηση του επίσης υποτιθέμενου
ιουδαίου «θεανθρώπου» τους μόλις στα
τέλη του 4ου αιώνα της χρονολόγησής
τους, ταυτόχρονα με την μεγάλη τους
επίθεση κατά των Εθνικών Θρησκειών
του ελληνορωμαϊκού κόσμου. Το ότι η
ουσία των εορτασμών αυτών είναι σαφώς
φυσιολατρική φαίνεται καθαρά άλλωστε
και από το γεγονός ότι στα μέσα του
17ου αιώνα οι προτεστάντες του Νέου
Κόσμου κατεδίωκαν τους εορτάζοντες
τα «Χριστούγεννα» ως τάχα... «ειδωλολάτρες»
!
2 .
Ο χαριτωμένος και αξιαγάπητος «Σάντα
Κλάους» καλά κάνει και ενσαρκώνει
έως και τις ημέρες μας το χαριστικό
πνεύμα των αρχαίων εορτών του
σκανδιναβικού Εθνισμού για το Χειμερινό
Ηλιοστάσιο, όντας στην
πραγματικότητα μία πτυχή του Θεού
Odin ή Wodan, του σοφού ευεργέτη των
ανθρώπων που έφθασε σε σημείο ακόμα
και να σταυρωθεί επάνω στο Δένδρο
της Ζωής για να κερδίσει για λογαριασμό
των θνητών τα δώρα της Γνώσεως και
του Πολιτισμού. Για αυτό, ας
συμβιβασθεί επιτέλους ο κ. Παρασκευαϊδης
και άπαντες οι βυζαντινοί όμοιοί του
με το γεγονός ότι ο διεθνής πλέον «Σάντα
Κλάους» και μόνον αυτός ενσαρκώνει
σωστά και πανανθρώπινα το πραγματικό
πνεύμα αυτών των εορτασμών της
αναγέννησης και της χαράς, της χαριστικότητας
και της ανταλλαγής δώρων (έθιμο που
τόσο μανιασμένα κατεδίωξαν οι χριστιανοί
επίσκοποι ως τάχα. «διαβολικό») και
της ανανέωσης όλων των δεσμών φιλίας
ή συγγένειας. Ο στερημένος Καππαδόκης
«φωστήρας της τρισηλίου θεότητος» Βασίλειος
τον οποίο παθιάζεται να αναδείξει ο
βυζαντινός τοπάρχης κ. Παρασκευαϊδης
και άπαντες οι όμοιοί του, όχι μόνο
δεν έχει τίποτε να κάνει με τις
χαρές της ζωής και την ευεξία της
Θεάς Φύσεως, αλλά επιπροσθέτως ήταν
και μέγας εχθρός των φυσικών Θρησκειών
μας. Είναι γνωστό άλλωστε ότι ο
δικός του ανόητος ισχυρισμός ότι
τάχα στα αγάλματα και τους βωμούς
των Θεών κατοικούν δαίμονες (!) ήταν
που συνετέλεσε πολύ στην καταστροφική
μανία των χριστιανών ενάντια στα
Ελληνικά αριστουργήματα και
σεβάσματα.
3 .
Ο κ. Παρασκευαϊδης ξιφούλκησε βεβαίως
και κατά του «χριστουγεννιάτικου»
δένδρου που και αυτό φαίνεται του
φταίει επειδή είναι «παγανιστικό»
(και όντως είναι τέτοιο άλλωστε).
Ξέχασε να ξιφουλκήσει
και κατά της ανθρώπινης αγκαλιάς,
κατά του χαδιού, κατά του χαμόγελου,
κατά των παιδικών ματιών, κατά των
ζώων και κατά της φωτιάς του τζακιού
και κατά των πηγών και των ρυακιών
του πλανήτη. Γιατί όλα αυτά είναι
επίσης «παγανιστικά», δηλαδή εξυμνητικά
για την Θεά Φύση.
Ας το χωνέψουν
επιτέλους οι θεοκράτες και οι
θρήσκοι ότι η αντικειμενική
πραγματικότητα πάντα θα ξεπερνά τις
αγκυλώσεις και τις δεισιδαιμονίες
των «φωτισμένων» θεολογικών
ιδεοληψιών τους.
Η ίδια η εκδηλωμένη
ζωή, σε κάθε μορφή της όχι μόνον στενά
ανθρώπινη, ήταν είναι και θα
παραμένει εσαεί «παγανιστική». Το να
την θέλουν κάποιοι να την κάνουν
σώνει και καλά χριστιανική είναι
ύβρις, πόσο μάλλον το να την θέλουν
από πάνω και. «ορθόδοξη» !
Το ίδιο ισχύει
φυσικά και για την ετήσια «γέννηση»
του ανίκητου και ζωοδότη ήλιου που ο
κ. Παρασκευαϊδης και άπαντες οι
όμοιοί του θέλουν σώνει και καλά να
σκιάσουν με τον μεγάλο αλλά σαθρό
όγκο της μυθολογίας του «θεανθρώπου»
τους ή με το ασήμαντο πνευματικό
μέγεθος ενός θεολογούντος αλλά
εχθρευόμενου τους πραγματικούς Θεούς
Καππαδόκη.
Ύπατο Συμβούλιο
των Ελλήνων Εθνικών / Γραμματεία
http://www.ysee.gr
|
|
Όταν
"κοιμάσαι" άλλος γράφει ιστορία
ΜΕΤΑΝΑΣΤΗΣ
Εμείς
το αραχάνθος τα σκορπίδια, οι διάττοντες,
επιβήτορες
στη ξένη γη, μέσα στο
σκοτάδι της μέρας, στ' αχνάρια του
Διογένη, με τη βούληση μας, να
θεμελιώσουμε την υποδομή του ελληνικού
οράματος. Να βρούμε τη χαμένη μας
ταυτότητα...!
Μάγειρας
Όποιος
ελέγχει το παρόν,
ελέγχει και το
παρελθόν.
Όποιος
ελέγχει το παρελθόν,
"καθορίζει"
το
μέλλον
George
Orwell
Θερμοπύλες
Κ.Καβάφης
1903
Τιμή
σ' εκείνους όπου στην ζωή των
Ώρισαν και φυλάγουν Θερμοπύλες
Ποτέ απ' το χρέος μη κινούντες.
Δίκαιοι κ' ίσιοι σ' όλες των τες πράξεις.
Αλλά με λύπη κιόλας κι ευσπλαχνία.
Γενναίοι οσάκις είναι πλούσιοι, κι όταν
Είναι πτωχοί, πάλ' εις μικρόν γενναίοι,
Πάλι συντρέχοντες όσο μπορούνε.
Πάντοτε την αλήθεια ομιλούντες,
πλην χωρίς μίσος για τους ψευδομένους.
Και περισσότερη τιμή τους πρέπει
Όταν προβλέπουν (και πολλοί προβλέπουν)
Πως ο Εφιάλτης θα φανεί στο τέλος.
Κ΄ οι Μήδοι επί τέλους θα διαβούνε.
|