Βασίλης Κούβαρος, Μαδαγασκάρη, 07.09.2004
Όταν ο Μέγας Αλέξανδρος έφτασε κάποτε να απαιτήση από τούς Έλληνες να τον τιμούν σαν θεό, οι Λακεδαιμόνιοι απήντησαν. " 'Ας είναι θεός, άν το
επιθυμή, εμείς πάντως τον συγχωρούμε"
Τριάντα τρείς αιώνες μετά, η υπέρφρων αυτοκράτειρα τών Ολυμπιακών 2004 επέμβαίνει, ή επιτρέπει θρασύτατη ιστορική παραχάραξη τού Ολυμπισμού με
την εξωφρενική φεμινιστική ιερόσυλη πράξη τής τέλεσης γυναικείων αθλητικών αγώνων μέσα στό λίκνο τής Ολυμπιακής φλόγας, τό υπερμυριετές άβατο αρρένων θεών, ημιθέων καί
ηρώων, τό στάδιο τής Ολυμπίας !!!
'Ας τρίζουν τά κόκκαλα τών Ιδαίων Δακτύλων, τού Ηρακλή, τού Ίφιτου. Εκείνες ικανοποίησαν τό πάθος τους τής απόλυτης εξίσωσης
τής γυναίκας πρός τόν άνδρα, άν μή τής γυναικείας υπεροχής.
'Ω θλίψη απέραντη γιά τή νεοελληνική τους ματαιοδοξία!
Καλώ τούς απόγονους τών Λακεδαιμονίων να υψώσουν βροντερή φωνή μαζί μου.
" 'Ας είναι θεές, άν το επιθυμούν, εμείς πάντως δέν τίς συγχωρούμε"
Οδυνηρό αποκορύφωμα αυτής τής έξαλλοσύνης η ιερόσυλη καί πρόστυχη κατανάλωση αναβολικών ουσιών - ιταμή ύβρις πρός τόν
Ολύμπιο Δία - από την παχύδερμη χρυσή τροπαιούχο πού, δυστυχώς γι αυτήν καί τίς όμοιές της, οφείλει να επιστρέψη τό χρυσάφι τής απάτης της.
Δέν είμαι αντιφεμινιστής, κάθε άλλο. Θαυμάζω τον γυναικείο αθλητισμό καί ιδιαίτερα υποκλίνομαι στίς λαμπρές επιδόσεις τών Ελληνίδων αθλητριών - τιμή
γιά τη χώρα μας. Όμως γιατί καί στήν Ολυμπία; Διαννοήθηκε ποτέ κανένας άντρας να "πατήση" το άβατο τού γυναικωνίτη στην ορθόδοξη εκκλησία; Όχι, βέβαια. Γιατί
λοιπόν οι γυναίκες να μή σεβασθούν ανάλογα ιερούς κανόνες πού αφορούν το ανδρικό φύλλο;
Τά παραπάνω ανήκουστα προκαλώ τόν τύπο να τα θέση σέ σφυγμομέτρη αναγνωστών, διότι ακράδαντα πιστεύω ότι την προσωπική μου αγανάκτηση συμμερίζεται η
πλειονότης τών Ελλήνων.
Ο Ελληνικός λαός οφείλει άμεσα να καλέση το επίσημο Ελληνικό κράτος σε απολογία.
Καί σε λήψη αυστηρών νομοθετικών μέτρων προφύλαξης τών Ελληνικών ιερών χώρων, αρχαίων ναών, μνημείων, συμβόλων, εθίμων, ηθών, αγράφων νόμων από κάθε
καπήλευση, από οποιονδήποτε. Η αρχαιοελληνική πολιτιστική κληρονομιά δέν είναι ούτε πλοίο στούς στόλους εφοπλιστών, ούτε εργοστάσιο στίς επιχειρήσεις άφρονων Κροίσων,
ούτε έρμαιο βουλιμικών φεμινιστικών ορέξεων γιά να την οικειοποιούνται καί νά τή διαχειρίζωνται όπως τούς αρέσει.
Ποιός, ερωτώ ποιός, είχε τήν ιερόσυλη ιδέα νά οργανώση γυναικείους αγώνες στό υπερμυριετές άβατο αρρένων θεών, ημιθέων καί ηρώων τής Ολυμπίας; Από
πού πήρε τήν άδεια; Ποιός τελικά αναλαμβάνει την ευθύνη γι αυτόν τόν βιασμό υπέρτατων Ελληνικών θεσμών καί άγραφων νόμων; Τί λέει τό Υπουργείο
Πολιτισμού, ο Πρωθυπουργός, ο Πρόεδρος τής Δημοκρατίας;
Ιρίνα Κορζανένκο
Ώ Ζεύ, δός ημίν σάρωθρον
μίασμα ν αποβάλωμε εν σπουδήι
άρκτου λευκής βαρβάρου
πού άφρονες κριτές επέτρεψαν
άδυτα αρρένων προαιώνια
του ιερού ναού σου να σπιλώση
Ουαί, κτηνανθρώπινε γόνε
δι αποβλήτων φαρμακείας
μυριετή Ολύμπια σύμβολα
αναίσχυντα βεβηλώνεις
χάρη καί κάλλος ευτελίζεις
την Ελληνική αρετή αμαυρώνεις
Τίνι σπονδήι, Ζεύ Κοσμοκράτωρ,
τήνδε αράν λύειν τε
καί μήνιν σοι εξευμενίζειν;
Πόσες ακόμα τιτανομαχίες
ώσπου η φύση την παράφυση
να πατάξη, να διαλύση;
Η βασική γλώσσα τού έμμετρου είναι η καθομιλουμένη καί γραφόμενη Ελληνική τής πρό τού γλωσσικού πραξικοπήματος τού 1981 δημοσιογραφίας. Όταν οι
ευσυνείδητοι μορφωμένοι δημοσιογράφοι έγραφαν "αυγό " καί όχι "αβγό" - "μοτοσυκλέττα" καί όχι "μοτοσικλέττα" - "μαζεύω" καί όχι "μαζέβω" - "ευχαριστώ" καί όχι "εφχαριστώ"
- "καινούργιο" (= καινόν έργον) καί όχι "καινούριο" (= καινόν ούρον).
Κι αυτό γιατί πέρναγαν τις τάξεις τού σχολείου μέ διαγωγή "κοσμιωτάτη" καί όχι "κοσμιοτάτη" πεποιθότες ότι η Ελληνική γλώσσα είναι η "πολυτιμώτερη"
καί όχι η "πολυτιμότερη" κληρονομιά, τη χρησιμοποιούσαν όσο γίνεται "ευλαβικώτερα" καί όχι "ευλαβικότερα" γιά να περισώσουν τίς ρίζες καί τούς κανόνες πού κάποτε θά
επαναφέρουν πανηγυρικά τή χρήση της.
Τά εντός τού εμμέτρου πρωτόλεια διανθίσματα στήν αρχαία Ελληνική πηγάζουν από τίς ελάχιστες εναπομείνασες μνήμες τών γυμνασιακών μου χρόνων. Η
σκόπιμη μείξη τών δύο γλωσσικών τύπων αποβλέπει να στολίση μουσικά το έμμετρο καί νά προτρέψη τόν επιδεκτικό αναγνώστη σέ εναργέστερη θεώρηση τού αρχαίου τρόπου
έκφρασης.
Δόξα καί τιμή στούς Ολύμπιους προγόνους
Ζείρων (Βασίλης Κούβαρος)
Μαδαγασκάρη, 07.09.2004