η φωνή σου

η στήλη μας

Μετανάστης
Αδέσμευτο περιοδικό στο διαδίκτυο

Εκδίδεται από επιτροπή

metanastis@metanastis.com


Κι εσύ λαέ βασανισμένε πληρώνεις την αδιαφορία σου 

ΕΠΕΨ
Επιστολική Ψήφος

Λογοτεχνία της διασποράς  ΕΕΛΣΠΗ

Ελληνική Γλώσσα 

Οργανισμός 
 διεθνοποίησης
 Ελληνικής Γλώσσας
ΟΔΕΓ

ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΕΣ

Ελληνική Μουσική

Τέχνη & Πολιτισμός

ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ

ΜΑΥΡΑΚΟΚΚΙΝΑ 

Ποίηση

Ενδιαφέροντες
Κόμβοι

Επιστολές

Αρχείο

Αθήνα 2004

Athens 2004

Αλέξανδρος ο Μέγας

Alexander der Grosse

 

 

 

Καθοδόν μπροστά κι ολοταχώς η επιστροφή του De Grecia στην Ελλάδα!
Γράφει ο Πολίτης, Βάιος Φασούλας

Με το καλό να 'ρθει η αυτού «μεγαλειότης» στην Ελλάδα κ. Κωνσταντίνος όχι De Grecia, ούτε και Γκλύξμπουργκ, αλλά κ. «Κωνσταντίνος Χριστιανός» και να πάρουμε και τις χαμένες πατρίδες να ησυχάσουμε και να χτυπήσουν πάλι τα εκκλησιαστικά σήμαντρα και να πρυτανεύουν οι παπαδολόγοι και να ξαναβασιλέψει και πάλι η βασιλεία των χωροφυλάκων και να πάμε καμιά 200 χρόνια πίσω και άλλα πολλά και διάφορα που οι απανταχού Έλληνες Πολίτες προσπαθούν να ξεχάσουν. Έτσι για την καθοδόν μπροστά κι ολοταχώς επιστροφής του τέως είχε την «ευγένεια» και την «καλοσύνη» να μας πληροφορήσει μια «ελληνική» σκιά από την Θεσσαλονίκη, που τη λένε κι αυτή, τη σκιά, Κωνσταντίνο.
Να 'ρθει λοιπόν ο κ. «Χριστιανός» και οι Έλληνες θα του στρώσουν βελούδινους τάπητες προς ένδειξη ευγνωμοσύνης που οφείλουν από τη διάρκεια των μοναρχικών εποχών που καταδυνάστευσαν την Ελλάδα και μετέβαλαν ορφανά σε γενιτσάρους. Και τάχα γιατί όχι να μην έρθει; 'Αλλωστε κι αυτός θα είναι «εκσυγχρονισμένος». Μήπως τι έχει ν' απολέσει ο ελληνικός λαός όταν όλα τα έχει απολέσει από το 1974 και μετά; Εκείνο που δεν έχει ακόμα χάσει απόλυτα, είναι η ενότητά του. Αλλού λιγότερο και αλλού περισσότερο εντός και εκτός του πρώην βασιλείου της Ελλάδας με τις σκούρες σελίδες, τη διατηρεί. Κι αυτή η διατήρηση, όπως παρατηρεί και ο κ. Δ. Κονταρίνης με πρόσφατο άρθρο του από τις ΗΠΑ, τον ανησυχεί.
Θα έχουμε άραγε αυτήν την ενότητα που έχουμε ή θα διχαστούμε; Στο ερώτημα αυτό θα παραθέσουμε αποσπάσματα «επιστολής» από κάποιον Κωνσταντίνο, ο οποίος ονομάζει τον «βασιλέα» «Χριστιανό», όπως προείπαμε. Λοιπόν απ' αφορμή προηγούμενο άρθρο του γράφοντα με τίτλο: «Ο κ. De Grecia γιόρτασε τη Λαμπρή στην Ελλάδα» (01.05.2003). φαίνεται ότι τα βασιλικά νερά των βασιλοφρόνων ταράχτηκαν. Και ταράχτηκαν τόσο δυνατά που μετά την πληροφόρηση που λάβαμε στείλαμε ατόφια την επιστολή στον ίδιο το «βασιλιά» ίσως συνετιστεί ο κ. «Χριστιανός» και περιορίσει ορισμένους αθυρόστομους που σπέρνουν διχασμό. Γράφει ανάμεσα στ' άλλα και τούτα: «Το ότι μιλάω έτσι είναι γιατί στο γελοίο άρθρο σου μιλάς χειρότερα για ένα πρόσωπο που δεν γνωρίζεις. Όσο για τα κουμμούνια που υπερασπίζεσαι θα έπρεπε να ξέρεις πως ήταν η μεγαλύτερη πληγή της χώρας μετά το 2ο Π.Π. Το τσεκούρι και το κονσερβοκούτι τους έκαναν πολύ διάσημους. Αλλά να το ξέρεις κοκκινοφρουρέ, η βασιλεία θα επανέλθει σύντομα και εσείς θα είστε οι πρώτοι όπως πάντα που θα γλείφετε. Ναι συμφωνώ ότι οι στρατιώτες ήταν αυτοί που ελευθέρωσαν την Ήπειρο αλλά ένας στρατός χωρίς αρχηγό μπορεί να είναι ποτέ νικητής, αν δεν έχει κάποιον να τον καθοδηγεί. Τα ίδια λέτε και για τον Μεταξά που είπε το όχι. Λέτε ότι το είπε ο Ελληνικός λαός. Όταν ο Μεταξάς είπε το όχι μέσα στα άγρια χαράματα οι έλληνες κοιμόντουσαν. Αλλά τέτοιοι κομπλεξικοί είστε και δεν αμφιβάλλω πως είσαι κουμμούνι από τα λεγόμενα σου. Όσο για τον Κωνσταντίνο που τόσο πια πολύ φοβάστε και έχετε λυσσάξει να λέτε (αποσιωπητικά του γράφοντα) για το πρόσωπο του θα έπρεπε να ξέρεις κάποια πράγματα. Δεν λέγεται Γκλύξμπουργκ, αλλά Κωνσταντίνος Χριστιανός όταν έφυγε, έφυγε γιατί θα γινόταν εμφύλιος μεταξύ της βασιλικής χωροφυλακής, αεροπορίας και ναυτικού με το στρατό. Ένας βασιλέας που προτιμάει να αφήσει τα μεγαλεία του για το καλό του τόπου του δεν είναι βασιλιάς, είναι κάτι παραπάνω από βασιλιάς. Από την άλλη πάλι, όταν ήρθε ο Καραμανλής στην Ελλάδα, (με αντάλλαγμα την Κύπρο αυτό το ξέρουν και οι πέτρες!), ο Βασιλιάς δεν του επιτράπηκε να έρθει, αφού ο Καραμανλής του υποσχέθηκε πως θα τον καλέσει όταν τα πράγματα ηρεμήσουν από τη Χούντα. Αλλά αυτό το κάλεσμα ακόμα το περιμένει ο Κωνσταντίνος. Σχετικά τώρα με την Βασιλική περιουσία που λέτε ότι είναι λεφτά του ελληνικού κράτους. Φίλε μου από τον καιρό που ήρθαν οι Βασιλείς στην Ελλάδα, όταν η Ελλάδα ήταν ξεβράκωτη και χρεωμένη από τους συνεχείς πολέμους, οι βασιλείς ήρθαν με χρήματα από τις προίκες που δίναν τα βασίλεια όταν παντρεύονταν γαλαζοαίματοι μεταξύ τους. Όταν ήρθε ο Όθωνας στην Ελλάδα, μετά την επανάσταση, η Ελλάδα τί είχε;;; Τίποτα!!! Ήρθαν οι Βασιλείς, φέραν τις περιουσίες τους και κάναν αυτόν τον τόπο ανθρώπινο. Τέλος θα ήθελα να σου πω πως οι Έλληνες πάντα είχαν Βασιλείς από τα αρχαία χρόνια. Μόνο η μπουρτζοΑθήνα είχε δημοκρατία, για αυτό και τον έτρωγε πάντα. Και ότι και να θέλετε να κάνετε βασιλεία πάλι θα έχουμε στην Ελλάδα σύντομα κι όλας, και εσείς ας λέτε ότι θέλετε.»
Τώρα από κει και μετά τι σχόλιο να κάνουμε πάνω σε μια τόσο διαφωτιστική ανάλυση του επιστολογράφου; Πάντως κάπου πρέπει να συμφωνήσουμε μαζί του: Ότι το μίσος τους μένει άσβηστο (το ζήσαν οι πατεράδες μας και μάλιστα όχι μόνο κομμουνιστές!) με τέτοιες γραφές προσπαθούν να τρομοκρατήσουν (μάταια) και οι προθέσεις των κ.κ. Κωνσταντίνων, «Χριστιανών» και μη μαρτυρούν τους σκοπούς τους. Συμμεριζόμαστε την ανησυχία όπως αυτή εκφράζεται μέσω του άρθρου από τις ΗΠΑ, αλλά δεν μπορούμε να διανοηθούμε έναν ελληνικό λαό συνέχεια βασιλικό «πρόβατο» κι ούτε μια ελληνική Διασπορά απλούς μετανάστες. Ας σκέφτονται οποιοδήποτε επιστολογράφοι ότι τέτοια μηνύματα στοχεύουν στη διχόνοια και τρομοκρατία (ξεπερασμένη από κάθε άποψη) όταν φέρνουν στην επιφάνεια το μένος και τα πάθια της παλιάς μοναρχική εποχής.

Ε.Ε.-Γερμανία, Μάης 14 2003
vaios@fasoulas.de 

 

Όταν "κοιμάσαι" άλλος γράφει ιστορία
ο μετανάστης

 

Εμείς το αραχάνθος τα σκορπίδια, οι διάττοντες, επιβήτορες στη ξένη γη, μέσα στο σκοτάδι της μέρας, στ' αχνάρια του Διογένη, με τη βούληση μας, να θεμελιώσουμε την υποδομή του ελληνικού οράματος. Να βρούμε τη χαμένη μας ταυτότητα...!
Μάγειρας

Το κείμενο εκφράζει την άποψη του συγγραφέα
κεντρική σελίδα

 ΑΡΧΕΙΟ